transparent gif

 

Ej inloggad.

Göteborgs universitets publikationer

On VET Students´ Ways of Discerning Vocational Knowing as Specialized

Författare och institution:
Martina Wyszynska Johansson (Institutionen för pedagogik och specialpedagogik); Gun-Britt Värvik (Institutionen för pedagogik och specialpedagogik)
Publicerad i:
Presented at ECER conference in Dublin August 2016,
Publikationstyp:
Konferensbidrag - refereegranskat abstract
Publiceringsår:
2016
Språk:
engelska
Fulltextlänk:
Ämne (baseras på Högskoleverkets indelning av forskningsämnen):
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap ->
Pedagogik
Nyckelord:
vocational identity, vocational knowing, experienced curriculum
Postens nummer:
242122
Posten skapad:
2016-09-21 11:34

Visa i Endnote-format

Göteborgs universitet • Tel. 031-786 0000
© Göteborgs universitet 2007