transparent gif

 

Ej inloggad.

Göteborgs universitets publikationer

ADHD in the classroom - a pedagogy and its paradoxes

Författare och institution:
Eva Hjörne (Institutionen för pedagogik och specialpedagogik)
Publicerad i:
Sangeeta Bagga-Gupta, ( Ed). Marginalization Processes. Studies of participation across sites,
Publikationstyp:
Kapitel, refereegranskat
Förlag:
Cambridge scholars publishing
Förlagsort:
Newcastle-upon-Tyne
Publiceringsår:
2016
Språk:
engelska
Ämne (baseras på Högskoleverkets indelning av forskningsämnen):
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap ->
Didaktik
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap ->
Lärande
Nyckelord:
teaching and learning practices, ADHD classroom
Postens nummer:
240943
Posten skapad:
2016-08-30 12:46

Visa i Endnote-format

Göteborgs universitet • Tel. 031-786 0000
© Göteborgs universitet 2007