transparent gif

 

Ej inloggad.

Göteborgs universitets publikationer

Analysing the architecture and epistemological foundation of Boost for Mathematics – a PD program conducted by 37,000 mathematics teachers in Sweden

Författare och institution:
Anette Jahnke (Nationellt Centrum för matematikutbildning, NCM)
Publicerad i:
Education the Educators, 7-8 november 2016, Freiburg, Tyskland,
Publikationstyp:
Konferensbidrag - refereegranskat abstract
Publiceringsår:
2016
Språk:
engelska
Fulltextlänk:
Ämne (baseras på Högskoleverkets indelning av forskningsämnen):
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap ->
Pedagogik
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap ->
Lärande
Postens nummer:
240211
Posten skapad:
2016-08-14 21:20

Visa i Endnote-format

Göteborgs universitet • Tel. 031-786 0000
© Göteborgs universitet 2007