transparent gif

 

Ej inloggad.

Göteborgs universitets publikationer

Språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt i gymnasieskolans yrkesutbildning.

En pilotstudie finansierad av Västragötalandsregionen

Författare och institution:
Ingrid Henning Loeb (Institutionen för pedagogik och specialpedagogik); Ann-Sofie Holm (Institutionen för pedagogik och specialpedagogik); Lotta Olvegård (Institutionen för svenska språket); Per Holmberg (Institutionen för svenska språket)
Publikationstyp:
Övrigt
Publiceringsår:
2016
Språk:
svenska
Fulltextlänk:
Sammanfattning (abstract):
Presentation av VGR-finansierat projekt vid Kollegiet för yrkeskunnande. Hela powerpoint-presentationen med inspelade filmer och analyser finns tillgänglig genom länken ovan.
Ämne (baseras på Högskoleverkets indelning av forskningsämnen):
SAMHÄLLSVETENSKAP ->
Utbildningsvetenskap
Nyckelord:
språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt, yrkesutbildning, andraspråkselever
Postens nummer:
238010
Posten skapad:
2016-06-21 08:06
Posten ändrad:
2016-06-21 10:14

Visa i Endnote-format

Göteborgs universitet • Tel. 031-786 0000
© Göteborgs universitet 2007